25.05.2019

RSD fejrer 10-års jubilæum!

Der er en meget stor grund til at feste: RSD glæder sig over sit 10-års firmajubilæum!
I 2009 startede RSD med en rejse til Kappadokien. I dag i 2019 er vi en af Europas største arrangører af studierejser med næsten 2 millioner kunder – og med et verdensomspændende topsortiment og stor popularitet.

En fantastisk succeshistorie:

Kender man beslutningstagerne hos RSD-rejser og har oplevet medarbejderne, kan den stærke RSD-optræden ikke overraske. For hos RSD kombinerer man stor erfaring med turisme og salg, kreativitet og fleksibilitet, visioner og mod på noget nyt. Og ikke mindst: ægte teamwork.

Et blik på det aktuelle RSD-rejsesortiment ligner en fantastisk globetrottertur fra A som Azorerne til Z som Zanzibar. Med skønne badeferieforlængelser. Hertil kommer krydstogter fra Middelhavet og det Caribiske Hav til Antarktis. Med fascinerende eksotisme, f.eks. i Indien, Kina eller Kenya. Og utrolig luksus – se Dubai.

Typisk for RSD-rejsekreationerne: De er modulopbygget – vores kunder kan dermed bestille basisprogrammer og ekstrapakker hver for sig. Rejserne er spækket med UNESCO-verdensarvsteder. Og så naturligvis den høje kvalitets- og servicestandard. Altid ved vores gæsters side; kvalificerede, tysktalende rejseledere.
En rundspørge blandt de mere end 40.000 RSD-ferierende gav med en samlet karakter på 1,48 „Meget godt“ som topvurdering for RSD-rejser.

Meget for pengene: uden for konkurrence

„Ved alle rejser fokuserer vi på kundernes ønsker, gennemførlighed og attraktivitet“, siger den tyske RSD-direktør Horst Zsifkovits. Med gennemførlighed menes: rejsedestinationen skal være politisk stabil, altså sikker.

RSD koncentrerer sig om et overskueligt antal lønsomme målområder. Her kan RSD garantere hoteller, luft- og busselskaber et højt antal gæster og sæsonmæssigt ensartet udnyttelse – også i de eller omsætningssvage lavsæsoner. Resultatet er topindkøbspriser for de påkrævede turistydelser. Det konkurrenceløse facit: meget for pengene for jer, vores RSD-kunder.

RSD-rejser drager også fordel af projekter til fremme af turisme. Det gode samarbejde med partnerne i destinationsområderne har gennem de sidste ti år skabt et tillidsfuldt grundlag. Det velrenommerede, norske rederi Hurtigruten har endda udnævnt RSD til „Best Partner“ 2019.

Til den rigtige vej tæller også den konsekvent udviklede internationalisering: RSD-rejser tilbydes i dag i 13 europæiske land, bl.a. under firmanavnet TSS, og mere end halvdelen af RSD-stamkunderne stammer fra udlandet. Derfor arbejder – ud over det tyske RSD-stamteam – næsten 100 fremmedsprogede medarbejdere dagligt hos tjenesteydere – primært inden for kundesupport og ved bestillingshotlinen.

Spektakulære, nye rejsemål

RSD hviler ikke på laurbærrene, men tilpasser og optimerer løbende sit sortiment; det er endnu en af de søjler, som foregående års kontinuerlige succes understøttes af. „Korte veje, flade hierarkier og hurtige beslutninger hjælper os til at reagere på enhver udfordring, hurtigt, kreativt og som et team“, siger RSD-direktør Horst Zsifkovits. Med andre ord: en hurtig reaktion på politiske kriser via en tilpasning af sortimentet.

Og selvfølgelig: RSD-repertoiret udvides hele tiden med nye, spændende destinationer. Allerede i den nærmeste fremtid er der planagt eller optaget et dusin nye rejser i rejsesortimentet. F.eks. en 10-dages kombineret Kina/Dubai-rejse, en 16-dages ekspeditionssørejse til Sydamerika og Galapagosøerne, en fristende 12-dages kombineret Sydafrika/Dubai-rejse og så denne knaldperle: en spektakulær verdensrejse med krydstogtskibet Costa Deliziosa – 127 dage, der ikke lader noget tilbage at ønske! Der er også planlagt eller netop realiseret nye rejser til Jordan, Irland, Nordspanien, Ægypten, Thailand og Namibia.


Tilbage til oversigten

Forstørrelse: